OVER MIJ

vrijdag 25 september 2015

But first yoga


Mijn Yoga avontuur is pas net begonnen. Maar lang genoeg om te weten dat de lessen op de mat mij ook daarnaast meer kunnen brengen. Dat yoga mij helpt mijn verzameling geluk in het alledaagse te vergroten en speelser en avontuurlijker in het leven te staan. Maar.... ja daar is de maar. Ik vind yoga ook een hele uitdaging. Al is het maar omdat ik het soms fysieke ongemak en de emoties die yoga losmaakt spannend vind. Ik heb de neiging om er daarom maar met een grote boog omheen te lopen of geweldige excuses te bedenken die allemaal belangrijker zijn dan een yogales. Zo ook deze prachtige morgen. Gelukkig overwint daadkracht het vandaag van alle excuses. En gun ik mijzelf dit moment! Eerst yoga en dan zien we wel verder. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus