OVER MIJ

maandag 21 september 2015

Een mooie wandeling


En zo wandelde ik op een heerlijk zonnige dag in april over het strand en liep ik vervolgens maar door en door en nog verder door. Door het leven. Blootsvoets, op slippers, zo nu en dan op een frĂȘle hoge hak of op mijn favoriete gympen die zo lekker zitten. Heerlijk slenterend, op een drafje maar ook struikelend over mijn eigen voeten zo hard als het ging. Een mooie wandeling met hier en daar een obstakel of ongewenste omweg en soms een verkeerd ingeslagen weg. Wandelend over nieuwe paden, naar nieuwe ervaringen en plaatsen en ook terug naar waar ik eerder graag kwam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus