OVER MIJ

zondag 27 september 2015

Meer dan een ei


Ieder weekend verwent mijn lief mij ´s morgens met een perfect gekookt eitje.
Ik kan de hele week uitkijken naar deze simpele maar heerlijke traktatie.
Voor mij is de smaak van een ei zoveel meer dan een ei.
Ik proef liefde en fijne tijd met mijn gezin.
Ik proef gelach vanwege alle gekke tekeningetjes die mijn lief op onze eitjes maakt.
Ik proef heerlijke ontbijtjes op onze favoriete vakantiebestemmingen.
Ik proef de grapjes die we aan de ontbijttafel maken.
Ik koester de herinneringen die zich,  bij ieder eitje waar ik van geniet,  opstapelen.
Het blijft bijzonder wat de simpele smaak van een eitje kan doen!

Fijne ZONdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus