OVER MIJ

dinsdag 8 februari 2011

Een intiem concertje

Vanavond genoot ik van muziek in een klein theatertje. Een pareltje in de binnenstad dat herinnert aan vervlogen dagen. Rode pluche bankjes in de foyer. Het kaartje dat ik koop wordt zorgvuldig in een dik kasboek genoteerd. Een zaaltje nauwelijks vijf stoelen breed en tien rijen lang. Net genoeg plek op het podium voor een dame met gitaar die vol passie, begeleid door een cellist, haar zelf gecomponeerde liedjes zingt. Het zaaltje is zo klein dat je de muziek niet alleen hoort. Ik krijg er kippenvel van en kan de trillingen van de cello voelen. Dat maak je niet zo vaak mee zo´n intiem concertje.

1 opmerking:

  1. wat heerlijk klinkt dat! zoiets kan echt genieten zijn inderdaad! ultiem :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus