OVER MIJ

vrijdag 11 februari 2011

Shoppen in eigen kledingkast

Mijn wijfie groeit als kool. Gevolg: hoog water op Scheveningen en mouwtjes die, zo het lijkt, van de ene op de andere dag halverwege de onderarm eindigen. Dit vraagt dringend om een nieuwe garderobe. Maar allereerst om een grondige inspectie van de kledingkast. Afscheid nemen van een favoriet item is alleen niet makkelijk. Met een flinke maat 116 lukt het echt niet meer om nog voor een maatje 104 door te gaan. Een geliefd kledingstuk van dochterlief heeft daarom vandaag een kleine metamorfose ondergaan. Bovenlijfje eraf en een elastiek gehaald bij de Hema. Na enig geploeter (moet nog heel veel leren) op de naaimachine is jurk een rok geworden. Tadaaaa. Ga morgen maar eens shoppen in mijn eigen kast. Er is vast nog meer te vinden dat met een twist een tweede kans verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus