OVER MIJ

zondag 20 februari 2011

Heerlijk, heerlijk weekend

Een greep uit de fijne dingen van dit heerlijke weekend. Een cheesecake delen met de broertjes en een stokbroodje halen bij een echte franse bakker. Miniman die in z´n kinderstoel meedeint op de Calypso Minor van Michael Blake. Koffietjes in cafeetjes. De grote broer die met het puntje van zijn tong uit zijn mond ingespannen tekent. Hij maakt voor het eerst mensen. Het gesnor van de naaimachine. Billy Holiday op zondagmiddag in het buurtcafé. Stapels tekening van grote zus. Lekker uiteten. Vers gebakken brood en meer fijns. Ik verheug mij nu alweer op het volgende weekend.

1 opmerking:

  1. Hoii, ik kom hier via via, jij het een leuk weekend gehad, geen wonder dat je dan geniet!!!
    Ik ga je volgen, hé,...anders dan ik gewend ben en ik mis de fotootjes... maar maakt niet uit, ben benieuwd waar je nog meer allemaal van geniet!!!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus