OVER MIJ

maandag 25 oktober 2010

Zalig lui

Geluk is een luie dag waarin de tijd niet wordt bepaald door 'de klok' maar door het moment. Heerlijk op zaterdagmiddag nog steeds in PJ's rondlopen. De 'Things to do list' komt na het weekend wel weer op tafel. Ik geniet van mijn kindertjes die rondscharrellen. Mini-mannie rommelt heerlijk mee met broer en zus die 'puinhoopje' spelen. Het hele huis is speelgebied. Zie een woonkamer vol lego voor je, maar dan in het kwadraat. M'n wijfie knutselt er op los. Ik doe lekker mee. Fijn zo'n dag met een beetje van dit en dat.
Lui, lui, zalig lui. De wasmand blijft vol. De gaspitten blijven uit. We trotseren de regen voor een maaltijd in een buurtcafé. Gezellig met drie blije kindertjes aan tafel. "Mama, we vieren alvast dat Api morgen jarig is".  Ja wijfie! En dat het een geweldige luie dag is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus