OVER MIJ

vrijdag 22 oktober 2010

Let's go to the Park

Warme choco, koffie, versgebakken cake, luiers, zakdoeken voor snotneuzen. Niets vergeten? Nee. Iedereen klaar? Yep, op naar het park op deze mooie herfstdag. De zon laat zich zelfs zien. Het ruikt lekker. Wat is het toch lekker om buiten te zijn. Mijn mini-mannie slaapt prinsheerlijk in zijn buggy. Mijn andere twee liefjes vermaken zich met hun grote nichten in de speeltuin. En ik geniet van het gezelschap van zuslief. Geheel "voorbereid" vertrokken, is toch mijn fototoestel nog op de eettafel blijven liggen. Mijn telefoon levert niet het gewenste effect. Daarom maak ik vandaag als alternatief een heel stel mentale kiekjes. Ook wel eens mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus