OVER MIJ

maandag 18 oktober 2010

Api Schapie

Nog 6 nachtjes slapen en dan is Api jarig. Het is eigenlijk een Schapie maar we noemen haar Api (tis een meisje). De allerliefste knuffel van mijn wijfie wordt 5!  Toen Api drie werd is de traditie geboren om haar verjaardag te vieren. Compleet met muts, slingers, taart en presentjes. En natuurlijk staat deze belangrijke datum ook op de kalender in het toilet. We kijken allemaal uit naar dit fijne, kleine feestje. Dochterlief heeft alvast een kroon gemaakt. En als zij en knuf naar dromenland vertrokken zijn, knutsel ik (in het diepste geheim, zoals dat hoort bij verjaardagen) cadeautjes voor Api. Verjaarsvoorpret is minstens zo leuk als het feestje zelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus