OVER MIJ

vrijdag 22 april 2011

Tijd voor een blik zomergoed

O wat geniet ik van de zomer in april. Geen idee hoe het bij jullie gegaan is de afgelopen dagen. Maar op één front overviel al dit mooie weer mij wel een beetje. Ik hoor niet bepaald tot de categorie moeders die vroeg in de lente de zomergarderobe al op orde heeft. En dus stond ik gisterochtend driftig te zoeken in laden en kasten naar kledingstukken die de flink gegroeide ledematen van mijn oudste twee nog enigszins kunnen bedekken. Goedgenoeg moederschap blijkt niet altijd te functioneren. Tijd om een blik zomergoed open te gaan trekken.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he die zon. Ik vond laatst een foto van Pasen 2of 3 jaar geleden. Toen sneeuwde het nog. En dan dit jaar dit..! :) fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het is even schakelen, zomer in april, maar wel fijn schakelen!
    Mooie paasdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus