OVER MIJ

zondag 6 maart 2011

De luxe variant

Dat waren nog eens dagen dat moeders ieder morgen fris en fruitig haar gezin van een uitgebreid ontbijt voorzag. Gelukkig gaat de liefde in huize Geniet niet alleen door de maag. De doordeweekse bruine boterham met kaas volstaat ook prima. En in het weekend is er altijd wel wat extra´s te smullen. Maar zo op z´n tijd is het heerlijk om de zondag met de ´luxe´ variant te beginnen. Dan sta ik in de keuken als de huisvrouwen van weleer. Komen de broodjes uit de oven, roer ik eitjes met worstjes in een pan en smullen we pannenkoeken met stroop en fruit.  Waarna we tevreden en verzadigd tot in de middag in onze pyjama´s rondscharrelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus