OVER MIJ

zaterdag 1 januari 2011

Nieuw (in)zicht

Mijn lief en ik beginnen het nieuwe jaar met een glas bubbels en twee slaperige koppies in pyjamaatjes voor het raam. Mini-man slaapt een zalige slaap. Dwars door het rumoer heen. Opgewonden en vol verwondering worden de kleurige sierfonteinen en duizendklappers toegejuicht. O zo aanstekelijk dit enthousiasme. Voor het eerst in jaren kijk ik weer eens echt naar het vuurwerk. En geniet met mijn kinderen mee. Dit ga ik meer doen dit jaar! De wereld om mij heen met enige verwondering bekijken. Zoals kinderen dit kunnen. Nieuwsgierig en onbevangen, nog zonder oordeel. Dit brengt vast een mooi en nieuw (in)zicht. Gelukkig Nieuwjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus