OVER MIJ

zondag 2 januari 2011

Het tuintje van m'n buurvrouw

Vorige zomer kreeg ik een heel mooi cadeautje. De sleutel van het volkstuintje van mijn buurvrouw. Drie weken lang was haar tuintje even van ons. Vijf minuten van huis. Maar een andere wereld. Ik heb intens van deze tijd genoten. En terwijl ik lui in de hangmat lag, mijn favoriete muziekjes in mijn oor, is het idee voor deze blog ´geboren´. Samen met nog een aantal mooie voornemens. Een ritje door de emotionele achtbaan van het leven deed mij vervolgens beseffen dat ik werk moest maken van mijn voornemens. En dat is gebeurd! Niet gedraald, aan de slag gegaan. Wat ben ik blij dat mijn Nieuwjaar vorig jaar al is begonnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus