OVER MIJ

maandag 26 oktober 2015

Terug naar school

Back to school - Suus Geniet
Het zit er helaas op. De wekker gaat weer.
De gymtassen zijn weer in gebruik. De broodtrommels gevuld.
Na een heerlijke herfstvakantie mogen we weer in het gareel.
Tijd voor rust, reinheid en regelmaat en zo.
Voor heel eventjes dan.

Ik zag op de kalender dat er roerige weken aankomen.
Niet vervelend hoor. Eerder opwindend en met de nodige reuring.
Het begint eind deze week al met Halloween.
En bouwt zich langzaam op met de start van het Sintjournaal.
Waarna weken van spanning volgen tot we Sint weer uitzwaaien.
Dan stuiteren we, via de verjaardag van ons wijfie, door naar de kerst.
Dagen van gezelligheid en ook heel veel extra actiepunten op mijn lijstje.
Ik geniet van deze tijd. Van de opwinding van mijn kinderen.
Van de winterse huiselijkheid.

Maar stiekem heb ik wel even geteld.
Nog acht weken tot de volgende vakantie.
Ook daar verheug ik mij al op.
Op het luie er hoeft even niets leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus