OVER MIJ

donderdag 1 oktober 2015

DIY Mini herfstslinger


Wat begint oktober toch mooi. Een helder blauwe lucht. De zon die ragfijne spinnenwebben omtovert tot kleine kunstwerkjes. De bladeren die beginnen te verkleuren.
Dit jaar is oktober een extra feestelijke maand. Op een prachtig zonnige middag tien jaar geleden vierden mijn lief en ik de liefde en een dikke buik met ons ja-woord.
Het was een prachtige en warme dag op alle fronten. We vierden de belofte van een gezin samen.
En nog heel veel jaren hand in hand.

Mini herfstslinger
Om deze mooie herinneringen en de herfst te vieren maakte ik een mini herfstslinger.
Als je net als ik een echte 'paper lover' bent, is er altijd wel een aanleiding voor slingers.
Wil je dit slingertje ook maken?
Het sjabloon voor de blaadjes vond ik op de blog A Beautiful Mess.
Verklein het sjabloon tot de blaadjes ongeveer 3,5 cm groot zijn.
Duik in je papiervoorraad, kies een bijpassend lint of draadje en knippen maar.
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus