OVER MIJ

maandag 5 oktober 2015

Søstrene Grene in Den Haag

Even is het alsof ik in mijn lievelings stad Kopenhagen ben.   
Ik slenter op mijn gemak door de Søstrene Grene.
Mijn favoriete Deense winkel waar ik graag even binnenwandel.
En wat een geluk. De gezusters Grene zijn nu ook in Den Haag neergestreken.
Of je nu een paper lover bent, graag kookt of geniet van een gezellig huis. 
De zussen Anna en Clara hebben leuke dingen in de collectie. 
Ik wordt er in ieder geval blij van! 
Al is het maar vanwege het fijne Denemarken-gevoel.
En de leuke cadeautjes die ik voor mijzelf kocht.
Tak for at komme til Den Haag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus