OVER MIJ

woensdag 20 juli 2011

Il dolce far niente

We zijn terug van twee en een halve week ´Il dolce far niente´ op een heerlijk Grieks eiland. Zon, zee en een huisje midden in een olijfboomgaard. Zwemmen, een heleboel ijsjes, biertjes en ander lekkers op evenzoveel terrasjes. Drie kinders die moeiteloos het Griekse ritme van laat naar bed, een siësta in de middag en lang uitslapen aannamen. Geen gedachten over wat was en wat nog komt. Hooguit een beetje mijmeren. Niet bij gisteren of morgen zijn, maar in het hier en nu. Wat was dat relaxed!

4 opmerkingen:

  1. poeh, dat klinkt nog eens als een ECHTE vakantie!
    Lekker zeg...
    Hoop op nog meer vakantieverhalen. Heb ik ook nog beetje vakantiegevoel ;-)
    xTol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis. Nog anderhalve week en ik ga me ook aan la doce vita laven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat Heerlijk voor jullie! Lekker nagenieten nu,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie weten hoe het moet: vakantie vieren!
    Houd dat gevoel zo lang mogelijk vast!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus