OVER MIJ

dinsdag 28 juni 2011

Opa's oase

Ik ben een echt stadsmeisje. En neergestreken in een heel fijn dubbel bovenhuis met een dakterras. Tuurlijk droom ik soms van een huis met een tuin. Op zomerse dagen. Maar niet genoeg om er andere dromen voor te laten. We kunnen naar buiten. En dan is er ook nog de kwestie groene vingers. Die kleur hebben de mijne niet bepaald. Daarom verkies ik vooralsnog te genieten van andermans groen. Wel de lusten niet de lasten. Er is hier gemeentegroen genoeg en (al is het niet om de hoek) we hebben ook opa's oase nog.

4 opmerkingen:

  1. Ah fijn, een medestadsbewoner zonder groene vingers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon niet in de stad, maar heb tot mijn beschikking een klein dakterras... Ik ben blij met de afmetingen, want mijn vingers zijn netaan groen genoeg voor dat oppervlak :-). En voor groter of meer groen verkas ik naar de tuin van mijn ouders!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou toch een tuintje niet kunnen missen, maar dat is natuurlijk ieders keuze :)

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: kom zeker ook is kijken naar mijn blogje, en laat dan ook wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mhhhh, dat ziet er inderdaad uit als een oase.... Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus