OVER MIJ

woensdag 11 mei 2011

Een sprookjestuin

Na een ingefluisterde tip van deze Japanse dame kwamen de broertjes en ik in een sprookjestuin terecht. Ieder voorjaar maar 6 weken open voor publiek. De Japanse tuin in het mooie Haagse park Clingendael. Prachtige planten en bloemen, een mooie pagode en dampend mos. Er hing vanochtend vroeg een magische sfeer. Elfjes zijn we helaas niet tegengekomen. Wie weet de volgende keer. Leuke stempel hè? Samen met nog veel meer leuks gekregen van Maaike met haar leuke blog Hoppin' Up.

3 opmerkingen:

  1. ja, mooi he?! toevallig was de tuin laatst bij het tvprogramma 'paradijstuinen', toen heb ik er ook eventjes van kunnen genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Dat soort tuinen is op zn mooist vroeg in de ochtend of aan het begin van de avond... Het doet me denken aan de chinese nachtegaal!!!

    Bedankt trouwens voor je mooie slingertje en poppetje! Ik ben nu wel geneigd weer iets kleins terug te sturen, dat snap je natuurlijk wel... ;-)

    Is Geniet trouwens je echte achternaam? Briljant!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus