OVER MIJ

maandag 29 november 2010

Ooohh Sneeuw

O Mama wat geweldig. Het is winter en het is nog herfst. Het lijkt wel kerstmis roept mijn wijfie verrukt als ik haar van de opvang kom ophalen. Mini-mannie zit opgewonden voorop de fiets. Probeert de sneeuwvlokjes te vangen. Zijn broer achterop geniet met glinsterde oogjes van het witte straatbeeld. Zodra het gaat sneeuwen zijn wij volwassenen maar al te snel geneigd de nadelen hier van in te zien. Files (ja ook vandaag een avondspits in de top drie allertijden) en de kou. En gatsie de smurrie die het geeft als het weer gaat dooien. Maar als ik dan weer naar de koppies van mijn liefjes kijk ben ik de ongemakken op slag weer vergeten. Dan verheug ik mij op een dik pak sneeuw, sleetjes rijden, sneeuwballen gooien en een sneeuwpopje in ons mini-voortuintje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ha,
Wat leuk dat je hier een kijkje neemt.
Ik verzamel geluk in het alledaagse.
Jouw reactie, suggesties of verhaal lees ik graag!
Fijne dag, Suus